Радио Милева

Ослабете 10 килограми со диетата на Гвинет Палтроу: Дочекајте ја Новата година како холивудските ѕвезди

Ослабете 10 килограми со диетата на Гвинет Палтроу: Дочекајте ја Новата година како холивудските ѕвезди
Generated by IJG JPEG Library

До најлудата ноќ има уште помалку од еден месец, а тоа ќе биде доволно за да ја доведете вашата линија до совршенство.

Со режимот на исхрана кој го практикува холивудската актерка Гвинет Палтроу, а кој трае 21 ден ќе ослабете и до 10 килограми.

Основен принцип е на секој два часа во организмот да внесувате течности. Освен вода, дозволени се цедени сокови од овошје и зеленчук, чаеви, антиоксидански пијалоци, шејкови од зеленчук.

Од овошјето се е дозволено, а од зеленчук се препорачува морков, цвекло, тиквички, зелен зеленчук, бел лук, грав, краставици.

Од месо е дозволено јунешко и пилешко, но не се јаде како оброк туку како чорба.  Храната може да се готви, блендира, пасира, цеди.

Влијание врз здравјето

Цедените сокови од боровница, малина или бруница се богати со антиоксиданти, па се препорачува да ги пиете неколку пати на ден. Најдобар ефект се постигнува ако ги пиете наутро или навечер.

Шејк од зеленчук – кое овошје и да го користите, ќе му обезбедите на организмот доволно витамини.

Чаеви – една од важните улоги на чаевите е тоа што помагаат во варењето. Може да ги пиете во текот на целиот ден, а имате голем избор: камилицата ја смирува надуеноста на стомакот, зелениот чај помага при слабеењето, нането ја убалжува главоболката.

Пире од зеленчук со кари  – покрај тоа што му дава посебен вкус, улогата на карито е да помогне во слабеењето и да го сочува здравјето. Истражувањата покажаа дека овој зачин влијае на работата на мозокот и ги спречува невролошките болести.

По 21 ден се преминува на „цврста“ храна. Никако немојте да претерувате со брза храна и слатки работи бидејќи по три недели на чистење вашето тело нема да може да обработи таква храна.

Пример за менито

Во 8 и 30ч чаша од 2.5дл свеж цеден сок од боровница, малина, брусница  кој делува како антиоксидант. Шолја од 2дл топол чај, па чаша од 2,5дл вода.

Во 10 и 30ч.  Чаша од 2,5дл вода, чаша од 2,5дл  топол или ладен чај, чаша од 2,5дл шејк од зелен зеленчук.

Во 12 и 30ч свежо цеден сок од зеленчук, пире со кари и чаша од 2,5дл вода.

Во 14 и 30ч сад со зеленчук, чаша од 2,5дл вода и шолја со топол или ладен чај.

16 и 30ч чаша со шејк, вода и чај по избор.

18 и 30ч  говрдска супа, чај по избор и вода.

19 и 30ч свежо цеден сок, чај по избор и вода.