Живот и Стил

Многу поздрав избор: Ова се најдобрите замени за леб

Многу поздрав избор: Ова се најдобрите замени за леб

Иако лебот е јаглехидрат кој секако може да се вклучи во здравата исхрана, сепак можеби барате алтернативи кога ќе ви се појави желба за нив. Кога ги барате овие поздрави алтернативи за пченичниот леб, сакате да барате опции што не содржат тони шеќер, масти, сол и повеќе нездрави состојки.

Ејми Шапиро, регистрирана диететичарка, зборуваше за главните препораки за замена на лебот.

Леб без житарки

„Уживањето во леб без зрна, кој се пече и има вкус на леб, но е направен со бадемово брашно, ќе ве засити и ќе спречи скокови на шеќерот во крвта“, вели Шапиро.

Уште една придобивка од изборот на леб без житарки надвор од контролата на шеќерот во крвта е потенцијалот да помогне во управувањето со воспалителна болест на цревата (IBD).

Покрај тоа, лебот без житарки е исто така одлична опција бидејќи не содржи глутен. Тоа е затоа што одредени житарки се извор на глутен. Глутенот е протеин кој може да предизвика дигестивни проблеми кај чувствителните луѓе. Затоа, отсуството на зрна може да го намали ризикот од потенцијални дигестивни проблеми.

Меѓутоа, ако лебот без житарки не е за вас, Шапиро има друга опција: преминете на поздрави јаглехидрати.

„Доколку сакате јаглехидрати, но не сакате леб, кој често содржи додадени состојки и може да биде многу обработен, ви препорачувам да уживате во поздрави јаглехидрати, цели зрна како ориз, киноа и сладок компир“, вели диететичарката.

Според Шапиро, ова може да му го даде на вашето тело она што го посакува и да ја пополни таа празнина.

Изборот на други цели зрна е одлична алтернатива за белиот леб бидејќи содржи три дела од житото, од кои сите се богати со хранливи материи и полни со влакна.

Кога станува збор за слатките компири, тие се одлични затоа што подолго ве одржуваат сити и ви даваат енергија бидејќи полека се варат. Слично на целите зрна, слатките компири се полни со растителни влакна. Тие исто така содржат хранливи материи и се одлични за согорување на мастите благодарение на нивната висока содржина на витамини.

Исто така, слично на лебот без житарки, овие замени можат да помогнат во стабилизирање на нивото на шеќер во крвта поради нивните антиоксидантни својства добиени од каротеноидите. Овие опции можат да ја намалат и отпорноста на инсулин, пишува „Klix.ba“.

извор:курир.мк