Љубов и Секс

Обидете се „свесен секс“: Со него, сите грижи и проблеми исчезнуваат

Обидете се „свесен секс“: Со него, сите грижи и проблеми исчезнуваат

Што е свесен секс?
Значи, наместо да се грижите за списокот со обврски утре, чиј роденден сте го заборавиле или дали бутовите ви изгледаат дебели, можете да се фокусирате на одредена „акција“ и да уживате во секоја сензација – од чувство до она што го гледате и слушате. Кога ќе ви падне на памет мислата што го одвлекува вниманието, ја забележувате без пресуда, а потоа користете едноставна техника за да го вратите вниманието на сексот.

Историја на свесен секс
Сексуалните пионери Мастерс и Johnонсон го смислија терминот „сензорно фокусирање“ уште во 60-тите години на минатиот век, за да ја опишат уметноста да останат тука и сега, под ќебе, наместо да се фокусираат на други работи, дури и ако тоа е желба да се постигне оргазам. Откриле дека тоа е успешен начин за лекување на многу сексуални проблеми, вклучувајќи предвремена ејакулација, еректилна дисфункција и мала возбуда.

Па дури и пред тоа, тантричките мајстори користеа техники за медитација и одржување на вниманието за да ги задржат паровите фокусирани едни на други додека водат љубов.

Дијана Ричардсон, автор на „Бавен секс – Патот кон исполнување и одржлива сексуалност“, во кој зборува за влијанието на „бавниот секс“ врз исполнувањето и уживањето во сексуалноста, во 2018 година објави видео со наслов Моќта на свесниот секс, кое го собра повеќе од 650 000 прегледи на YouTube, во кои тој дава неколку врвни совети.

Како да влезете во свесен момент на внимание
Прво: Договорете секс. Ова често се советува, затоа – сторете го тоа еднаш. Ова ќе го олесни притисокот околу тоа кога ќе се случи следно. Мажите, на пример, се чувствуваат многу порелаксирано кога знаат кога ќе имаат секс следниот пат, а на жените може да им биде полесно ако знаат кога можат да се подготват.

Пред секс, одвојте неколку минути за да се ослободите од сè што може да ви го одвлече вниманието. На пример, ако умот ви е полн со размислување за состаноци за утре, седнете и напишете список со обврски со распоред за утре, да ја исчистите главата малку и да воведете доза на ред. Ако мислите дека вашите деца може да ве прекинат, заклучете се или одете во просторија каде што можете да се заклучите.

Исклучете го звукот на вашиот мобилен телефон, ТВ, компјутер и што било друго што може да ви го одвлече вниманието. Пуштете пријатна музика, но нема вести што може да ве прекинат во клучен момент. Уживајте!

извор:попара.мк